O mnie

Miłośnik wycieczek kolejowych oraz komunikacji miejskiej, który w wolnym czasie podziwia świat zza okna pociągu.

wtorek, 14 stycznia 2014

Impreza z parowozem w UK cz II

   W kolejną kolejową podróż podczas mojego pobytu w Anglii udałem się do miejscowości Kidderminster Severn Vally Railway na wiosenną galę parowozów.
 Co kwartał w Wielkiej Brytanii w większości muzeum kolejowych odbywają się gale parowozów. Impreza odbyła się w dniach 22-24.03.2013r pogoda pasowała idealnie...na zimową galę. Przez całą noc i cały dzień padał ciężki śnieg, który spowodował opóźnienie w sieci linii głównych oraz uniemożliwił kursowanie pociągów specjalnych na SVR, kusy były skrócone do miejscowości Highley czyli około 15 kilometrów od stacji wyjazdowej. Mimo nie sprzyjających warunków do podziwiania wyjeżdżających składów, udało mi się wytrzymać kilka godzin. Co jakiś czas odwiedzałem restauracje mieszcząca się w muzeum na terenie SVR, gdzie mogłem się rozgrzać przy szklance paskudnej herbaty z mlekiem.W trakcie imprezy odbyła się giełda kolekcjonerska, na której można było kupić modele kolejek oraz kolejowe gadżety. Mój pobyt nie był zbyt długi z powodu okropnej pogody, oprócz tego że padał śnieg to wiał silny wiatr. Więc po około 4 godzinach stania na dworze zakończyłem swój udział w imprezie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz