O mnie

Miłośnik wycieczek kolejowych oraz komunikacji miejskiej, który w wolnym czasie podziwia świat zza okna pociągu.

środa, 5 listopada 2014

Pierwsza moja impreza z parowozem

    Pierwszy mój przejazd pociągiem specjalnym "RETRO"odbył się w 1996r. prowadzony lokomotywą Ty2 -81 (obecnie rozkładającej się w Jaworzynie Śl ) z Wrocławia Głównego do Muzeum Kolejnictwa w Jaworzynie Śląskiej. Trasa przebiegała przez miejscowości  Kobierzyce, Sobótka (szlak 285 ), na której odbywał się normalny ruch pociągów osobowych obecnie sporadycznie można  spotkać tu pociągi towarowe. Ze względu, że miałem wtedy 11 lat niewiele pamiętam z tego wyjazdu, ale byłem tak zachwycony, że  w kolejnym możliwym terminie odbyłem po raz kolejny tą przejażdżkę :) Poniżej kilka fotek-mało na nich widać, ale zawsze jakiś kawałek historii jest zapisany.
  Wrocław Główny
 Pierwszy raz w kabinie parowozu :) 
 Ty 2-249 obenice dzieli los z Ty 2-81

Sobótka
                                        SM 42 z Bipami wyruszyła ze stacji Wrocław Wojszyce w kierynku Sobótki

                                                                     To samo co wyżej w wersji zimowej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz