O mnie

Miłośnik wycieczek kolejowych oraz komunikacji miejskiej, który w wolnym czasie podziwia świat zza okna pociągu.

środa, 7 listopada 2018

28.Feldbahntreffen 2018- czyli zlot wąskotorówek w Rumunii

 Początek jak i koniec roku spędziłem na wąskim torze. Na początku października wybrałem się do Rumunii, na 28 zlot kolejek wąskotorowych. Na miejsce dotarłem we wtorek, czyli w drugi dzień imprezy. Wszytko zostało idealnie zorganizowane, przejazdy, transfery pomiędzy miejscowościami, noclegi w klimatycznych chatach, masa fotostopów i oczywiście Palinka- rumuński bimber, który towarzyszył nam przez cały wyjazd. Oprócz tego   panowała cudowna atmosfera, jakiej sprzyjały fantastyczne jesienne widoki Rumunii i wspaniała pogoda, która dopisywała nam przez cały zlot. Impreza trwała przez 7 dni, podczas których odbyły się przejazdy na liniach:

Pierwszy dzień:

 CRISCIOR-BRAD ; ABRUD-CAMPENI - nie uczestniczyłem :( 

Drugi dzień:

 RASINARI






SOVATA-CAMPUL CETATTI






Trzeci dzień:

 COMANDAU-COVASNA











Czwarty dzień:

 MOLDOVITA-ARGEL









 Kolejne trzy dni upłynęły w Viseu de Sus, gdzie w piątek i sobotę, odbyły się przejazdy specjale trzema różnymi składami. W sobotnią noc był zorganizowany przejazd z muzyką na żywa w pociągu, oraz zakrapianym ogniskiem na stacji :) 














Rumunia okazała się bardziej interesująca niż się spodziewałem. Więc będę chciał zawitać tam jeszcze raz :) 

1 komentarz: